niedziela, 14 maja 2017

Data: 09.08.2013-17.08.2013
Samolot: Boeing-737

Boeing-737
  Lot z Katowic do Burgas był moim pierwszym lotem w życiu. Leciałem wtedy z rodzicami, aby spędzić wakacje w Słonecznym Brzegu. Było to dla mnie ogromne przeżycie, ponieważ był to mój pierwszy raz w samolocie i tak daleko od domu. Z tego co pamiętam (a było to prawie 4 lata temu) odprawa przebiegła pomyślnie, lot też przeżyłem bardzo dobrze. Jest to linia czarterowa, więc nie ma posiłków w cenie, ale można sobie kupić coś do przekąszenia na pokładzie. Kanapka kosztowała 10 zł, napój bodajże 6 zł, więc nawet przystępne ceny. Ciepłe posiłki są dostępne na rejsach powyżej 6 godzin. Po przylocie mieliśmy jeszcze kontrolę celną i można było się już udać na odpoczynek.
  Lot z Burgas to Katowic mieliśmy o 01:55, także po wymeldowaniu się z hotelu (o 12:00) musieliśmy jeszcze długo czekać na autobus dowożący wczasowiczów na lotnisko. Po przyjeździe do Burgas, okazało się, że są ogromne kolejki, ale na szczęście, otworzyli kolejną bramkę specjalnie dla nas. Odprawa również przebiegła pomyślnie i po odczekaniu 2 godzin można było się udać do samolotu. Samolot już był w trochę gorszym stanie niż poprzedni, obok mojego fotela była dziura w ścianie, oczywiście nie była to dziura na wylot, ale była nawet dość duża. Odrobinę się przestraszyłem, że coś się może stać, ale lot powrotny również szczęśliwie przeżyliśmy. Nie było też żadnych przygód z zapomnianym bagażem, ale walizki były strasznie pobrudzone.
                                                                                             Wnętrze

Samolot 4/5
Obsługa 5/5
Czystość 3/5
Posiłek 5/5
Ocena ogólna 4/5
Czy kiedyś znowu wybiorę tą linię? - Jeśli będę lecieć gdzieś na wczasy to tak.