niedziela, 28 maja 2017

WIZZ AIR: KTW-HHN

Lot KTW-HHN
Linia: WIZZ AIR
Data: 11.02.2017
Samolot: Airbus A320

                                    Airbus A320
  Mój następny lot samolotem, kolejny raz linią WIZZ AIR, był z Katowic do Frankfurtu-Hahn, czyli niskobudżetowego lotniska, nie rozumiem dlaczego, przyłączonego do Frankfurtu. Zakup biletu wyszedł spontanicznie. W październiku, rok wstecz, wszedłem na stronę linii WIZZ AIR i zobaczyłem lot za 39 zł z Katowic do Frankfurtu-Hahn. Pomyślałem, czemu by nie polecieć, jeśli bilet jest za takie 'grosze', tym bardziej, że mam do kogo lecieć, ponieważ mam brata w Frankfurcie am Main. Cała podróż kosztowała mnie 46 zł (39 zł bilet, 7 zł wybór miejsca przy oknie), lecąc tylko z małym bagażem podręcznym, do którego było naprawdę ciężko się spakować.
  Wylot był o 18:35. Tym razem wszystko poszło sprawniej, niż poprzednim razem lecąc do Dortmundu. Zaraz po boardingu można było udać się do samolotu, który już czekał. Samolot był czysty i zadbany. Moje miejsce było przy oknie, ale niestety było już dosyć ciemno i praktycznie nic ciekawego nie można było zobaczyć. Środkowy fotel był wolny. Samolot wystartował planowo i po osiągnięciu wysokości, stewardessy zaczęły sprzedawać przekąski i napoje. Zamówiłem wtedy donuta i herbatę za 4,50 €. Załoga bardzo miła i przede wszystkim mówiąca po polsku.
  Lot przebiegł bardzo dobrze, samolot wylądował 20 min przed planowanym przylotem. I tu już nie było za fajnie. Samolot zaparkował daleko od wejścia, trzeba było iść ok. 300 m w śniegu i deszczu, bo akurat zaczęło padać. Lotnisko jest słabo oznakowane, mimo że jest małe, to i tak nie miałem pojęcia w jakim jestem miejscu i gdzie mam zostać odebrany. Frankfurt-Hahn jest lotniskiem tanich linii lotniczych, przyłączonym do Frankfurtu, który się znajduje 130 km od portu! i nie rozumiem dlaczego nadano mu nazwę Frankfurt. Ale znowu z drugiej strony przejechać w Niemczech 130 km autostradami, to tak jakby w Polsce przejechać 50.
Widok z okna


Samolot 5/5
Obsługa 5/5
Czystość 5/5
Posiłek 5/5
Ocena ogólna 5/5
Czy kiedyś znowu wybiorę tą linię? - Tak

 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz